Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!

2012. március 27., kedd

Bimbók és rügyek 2012

Kissé lehűlt az idő, és a hét végére még erősebb didergést jeleznek (nappalra csak max. 10 fokot), úgyhogy ezek lassabban fognak talán kinyílni. De kivárjuk türelemmel, nem kell kapkodni! Szeretem a bimbókat (is).

TOWNSENDIA (TALÁN LEPTODES? – HA KINYÍLIK MEGMONDOM,
mert trehány voltam, nem írtam fel, hogy melyik került ebbe az edénybe)

PRIMULA FRONDOSA

PLEIONE FORMOSANA (TIBETIORCHIDEA) ÉS EGY KIS ANEMONE NEMOROSA.
EZ AZ ORCHIDEA A LÉPCSŐHÁZBAN TELELT, PÁR NAPJA SÜLLYESZTETTEM BE IDE CSEREPESTÜL, ÉS A SZELLŐRÓZSA LOMBJA RÖGTÖN ÁTÖLELTE

A HEPATICA AMERICANA FIATAL LEVELE
Egy másik edényben pedig a virága, abból a bizonyos kövér bimbóból, a hónap elejéről:

HEPATICA NOBILIS SSP.  AMERICANA
Sokkal később ébredt a téli álmából, mint a H. nobilis, már azt hittem, nincs többé.


És végül a ciklámen láda:

CYCLAMEN LIBANOTICUM ÉS PSEUDIBERICUM VIRÁGOK REGGELI NAPSÜTÉSBEN


Nincsenek megjegyzések: