Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!

2014. február 4., kedd

Szeretek játszani – de nem interneten.

Ketten is kipécéztek a kipécézősdi játékban. Nagyon köszönöm Nyőzőnek és Kavicsnak, hogy rám gondoltak, de sajnos én ebben nem szeretnék részt venni.
Pedig szeretek játszani, társasjátékot élőben, hús-vér emberekkel, szeretek játszani a növényeimmel, de az internetes játékokban nem szoktam résztvenni, ehhez makacsul ragaszkodom. Ne kérdezzétek, hogy miért. 
Ettől függetlenül maradok továbbra is olvasója a fent említett két blognak, és köszönöm a fáradozást.
Kata


2 megjegyzés:

Kavics írta...

Semmi gond Kata az én részemről, ahogy írtam, kérés volt :-)

Nyözö írta...

Én se szoktam általában, ezt is elsősorban azért dobtam tovább, mert nem a klasszikus díjosztogatós weblapmarketing szaga volt a dolognak - azokban én sem szoktam részt venni. :D De természetesen szabad a döntés, és ilyenből sosem csináltam gondot... :)