Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!

2010. október 8., péntek

Két őszi krókusz és más hagymák

Tegnap ismét növénybörze volt a Csapody körben, és vásároltam néhány hagymát. Én azért nem vagyok annyira elvetemült, csak annyi növényt tartok, amennyivel bírok bánni, úgyhogy csak "párat" vettem. Krókuszokat, íriszt és botanikai tulipánt.


Hogy melyik micsoda, és mit kell tudni róla, azt majd a tavaszi virágzáskor részletezem (ha lesz ilyen, és el nem viszi őket a tél).

Ezen kívül még hoztam két őszi krókuszt is, amelyek most éppen virágoznak, ezeket is elültettem:



Crocus kotschyanus ssp. kotschyanus (?)



Crocus pulchellus




Nincsenek megjegyzések: