Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!
Ha kérdése van, fölteheti, igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni, és kérem, hogy Ön is erőltesse meg magát egy köszönöm erejéig. Nem esik jól, ha azt sem tudom, megkapta-e a válaszomat.
Jó szórakozást kívánok, látogasson el ide máskor is!
Kata

JÓ TUDNI: a szövegben a bordó színű részek linkek! Más oldalakhoz, képekhez, stb. vezetnek.

2014. február 4., kedd

Szeretek játszani – de nem interneten.

Ketten is kipécéztek a kipécézősdi játékban. Nagyon köszönöm Nyőzőnek és Kavicsnak, hogy rám gondoltak, de sajnos én ebben nem szeretnék részt venni.
Pedig szeretek játszani, társasjátékot élőben, hús-vér emberekkel, szeretek játszani a növényeimmel, de az internetes játékokban nem szoktam résztvenni, ehhez makacsul ragaszkodom. Ne kérdezzétek, hogy miért. 
Ettől függetlenül maradok továbbra is olvasója a fent említett két blognak, és köszönöm a fáradozást.
Kata


2 megjegyzés:

kavics írta...

Semmi gond Kata az én részemről, ahogy írtam, kérés volt :-)

Nyözö írta...

Én se szoktam általában, ezt is elsősorban azért dobtam tovább, mert nem a klasszikus díjosztogatós weblapmarketing szaga volt a dolognak - azokban én sem szoktam részt venni. :D De természetesen szabad a döntés, és ilyenből sosem csináltam gondot... :)