Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!
Ha kérdése van, fölteheti, igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni, és kérem, hogy Ön is erőltesse meg magát egy köszönöm erejéig. Nem esik jól, ha azt sem tudom, megkapta-e a válaszomat.
Jó szórakozást kívánok, látogasson el ide máskor is!
Kata

JÓ TUDNI: a szövegben a bordó színű részek linkek! Más oldalakhoz, képekhez, stb. vezetnek.

2015. január 15., csütörtök

Úgy tűnik, idén sem lesz "rendes" telünk... mondom most, január felénél, hm. És várom, hogy előbújjanak a tavaly ültetett hóvirágok, de nem akarnak. Vagy elrontottam valamit, vagy mégiscsak tél van még.







6 megjegyzés:

Kavics írta...

Képzeld Kata, január 16-án Berlinben pompásan nyíló hóvirágokat láttam. :-)

Kata írta...

Hát, ez a baj éppen, hogy itt is van, nem is olyan messze tőlünk, egy szomszéd kertben. Ezért aggódom a mieink miatt. Bár tegnap találtam néhány kis félénk bimbót.

Petra írta...

De szépséges az a kis Sentinel (jól gondolom?) boróka a füvecskével meg a kövekkel!

Juhmeli oldalán olvastam, hogy nála bújnak a nárciszok meg a tulik. Én is végigkutattam a kertet, mert ősszel elég sok hagymát elültettem. És most kb. abban a dilemmában vagyok, amiben te:)

The Man írta...

Én nem bánkódnék miattuk, majd nyílnak időben. Nálam a tulipánok bújnak aminek nem nagyon nem örülök. Szerintem korán van még nekik.

Kata írta...

Az a "boróka" egy igazi ciprus, mint a meraniak, csak még pici (méteres, kb.) Van itt néhány szép nagy példány a környéken, úgyhogy reménykedünk, hogy bírni fogja a klímánkat (ilyen telekkel meg főleg).

Kata írta...

Nem is sürgetni akarom én, csak furcsállom, hogy ennyire más lenne a mi kertünk mikroklímája mint a szomszédé, ahol már javában virágzik.