Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!

2011. április 8., péntek

Két kedves ajándék

Már megint kevés időm van, de ezt muszáj itt és most közzétennem.

Tegnap növénybarátaimtól kaptam két – nekem nagyon kedves – ajándékot. Ketten, egymástól függetlenül azzal indokolták, hogy olyan szép a blogom, olyan sok hasznosat és szépet írok és olyan szép képeket teszek fel, hogy ezzel szeretnék nekem ezt megköszönni.

Nemrég már említettem itt, hogy a Moszkva téri Hermes boltban vettem egy tibetiorchidea gumót (Pleione formosana). Hát nem hozott virágot, csak levelet, pedig nem is volt éppen olcsó.
Tegnap szomorúan elpanaszoltam a Csapody körben az egyik tagtársunknak, aki tibetiorchideákat nevelget már több éve sikerrel, és el is adogatja őket. Gyönyörű növény, a tavaszi növényvásárokon viszik, mint a cukrot.
És most adott nekem egy virágzó példányt ajándékba, a fenti indokkal.
Köszönöm, kedves Gyula!

A másik ugyanolyan értékes nekem, csak egyelőre nem annyira látványos, csupán ezért teszem most ide másodiknak.
4 szép nagy jakabliliom (vagy, ahogy nekem jobban tetszik, aztékliliom), Sprekelia formosissima hagymát kaptam. Ha kivirágoznak, mindenképpen meg fogom őket is mutatni.
Köszönöm szépen, Pali!

Nem bánom, gondoljon minden kedves olvasó hencegőnek, de nekem ez annyira jólesett, hogy úgy éreztem, el kell itt mondanom. Ennél kedvesebb és szebb köszönetet nem is kaphattam volna.


Nincsenek megjegyzések: