Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!
Ha kérdése van, fölteheti, igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni, és kérem, hogy Ön is erőltesse meg magát egy köszönöm erejéig. Nem esik jól, ha azt sem tudom, megkapta-e a válaszomat.
Jó szórakozást kívánok, látogasson el ide máskor is!
Kata

JÓ TUDNI: a szövegben a bordó színű részek linkek! Más oldalakhoz, képekhez, stb. vezetnek.

2012. március 27., kedd

Bimbók és rügyek 2012

Kissé lehűlt az idő, és a hét végére még erősebb didergést jeleznek (nappalra csak max. 10 fokot), úgyhogy ezek lassabban fognak talán kinyílni. De kivárjuk türelemmel, nem kell kapkodni! Szeretem a bimbókat (is).

TOWNSENDIA (TALÁN LEPTODES? – HA KINYÍLIK MEGMONDOM,
mert trehány voltam, nem írtam fel, hogy melyik került ebbe az edénybe)

PRIMULA FRONDOSA

PLEIONE FORMOSANA (TIBETIORCHIDEA) ÉS EGY KIS ANEMONE NEMOROSA.
EZ AZ ORCHIDEA A LÉPCSŐHÁZBAN TELELT, PÁR NAPJA SÜLLYESZTETTEM BE IDE CSEREPESTÜL, ÉS A SZELLŐRÓZSA LOMBJA RÖGTÖN ÁTÖLELTE

A HEPATICA AMERICANA FIATAL LEVELE
Egy másik edényben pedig a virága, abból a bizonyos kövér bimbóból, a hónap elejéről:

HEPATICA NOBILIS SSP.  AMERICANA
Sokkal később ébredt a téli álmából, mint a H. nobilis, már azt hittem, nincs többé.


És végül a ciklámen láda:

CYCLAMEN LIBANOTICUM ÉS PSEUDIBERICUM VIRÁGOK REGGELI NAPSÜTÉSBEN


Nincsenek megjegyzések: