Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!
Ha kérdése van, fölteheti, igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni, és kérem, hogy Ön is erőltesse meg magát egy köszönöm erejéig. Nem esik jól, ha azt sem tudom, megkapta-e a válaszomat.
Jó szórakozást kívánok, látogasson el ide máskor is!
Kata

JÓ TUDNI: a szövegben a bordó színű részek linkek! Más oldalakhoz, képekhez, stb. vezetnek.

2011. március 19., szombat

Virágnap

A Kertblogolók virágnapja nekem valahogy mindig kimarad, ha növényezek, fogalmam sincs, hányadika van, bár a fotókat mindig dátummal mentem el.
Hát most gyorsan bepótolom – utólag ugyan, de a képek valóban március 15-én készültek. Ezúttal a párom tollaival ékesítem kis blogomat, mert szabadnap lévén, ő is sokat kattogtatott :)

Hepatica nobilis
Crocus sp.
Crocus angustifolius

És együtt:



És az ígéret:
Primula marginata


1 megjegyzés:

Nyözö írta...

Húha, Nálad már ilyen szépségek vannak mostanság? :) A májvirágok különösen tetszenek. Már én is gondoltam arra, hogy a májvirág talán jól érezné magát itt nálunk is a nagy fák alján, de még nem mertem belevágni... Örülök, hogy csatlakoztál a virágnaphoz, pláne, hogy ilyen szép képekkel! :)

Itt még nagyon lehangoló minden: tiszta sár a környék, éppen esik is valami, meg hideg is van... :( Remélem holnap tényleg kisüt kicsit a nap ahogy ígérik, és ki lehet kicsit menni a kertbe... Talán már nekünk is virágzik majd a salátaboglárkánk, bár 15-én még csak levelesek voltak a kertben... A kankalinokat meg már nagyon várom.