Kedves Vendég!
Köszönöm érdeklődését, remélem tetszeni fog, amit itt talál. A szöveg saját szerzeményem, úgyszintén a képek nagy része is, kivéve néhányat, amelyeket a férjem, Zoltán Ferenc készített. Kérem, ne használja őket az engedélyünk nélkül!
Ha kérdése van, fölteheti, igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni, és kérem, hogy Ön is erőltesse meg magát egy köszönöm erejéig. Nem esik jól, ha azt sem tudom, megkapta-e a válaszomat.
Jó szórakozást kívánok, látogasson el ide máskor is!
Kata

JÓ TUDNI: a szövegben a bordó színű részek linkek! Más oldalakhoz, képekhez, stb. vezetnek.

2011. május 26., csütörtök

Műanyag kövek és rózsaszín levendula...

Most zajlik a híres londoni Chelsea Flower Show.
Hogy őszinte legyek, egyszer szívesen elmennék erre a világhírű bemutatóra, ahol az angol kertészek és kertépítők többet dolgoznak azokon a minikerteken, mint amennyi ideig aztán a nagyközönség láthatja őket. Bár, amilyen képeket az utóbbi években láttam belőle... hm... nem igazán az én ízlésem...
Egyik kedvenc angol blogom szerzője utóbbi bejegyzéseiben több képet is felsorakoztat erről a rendezvényről és az itt bemutatott növényekről. 
Legutóbbi beszámolójában az első kép az Alpine Garden Society aranyérmes sziklakertje. Őszintén szólva nekem túl zsúfolt, túl színes, inkább a híres angol évelőágyakra emlékeztet, amivel nem is lenne semmi baj, csak akkor ne sziklakert legyen a neve. De az is lehet, hogy csak a két dimenzió miatt tűnik ilyennek. Ami viszont a legjobban megdöbbentett: a "kövek" állítólag festett műanyagból vannak. Elhiszem, hogy sokba kerül a szállítás, na de azért ez mégis túlzás... Én már a svédek betondarabokból épült sziklakertjével se tudtam egyetérteni, lehet, hogy túl maradi vagyok????

A Downderry Nursery többféle színű levendulái viszont tulajdonképpen tetszenek.

Érdemes belenézni John előző bejegyzéseibe is, megmutatja az "év növényét" és sok mást.

2 megjegyzés:

Nyözö írta...

Szerintem nem maradi vagy. Arra gondolnék, hogy a növényeknek a közetes környezet is élettér. Ha meszes akkor azért, ha csak azért mert hőtároló kapacitása miatt a nappali meleget kisugározza nekik a különben hűvös éjszakában stb... Szóval a kő azért kő' a növánynek mert kő és nem műanyag. :-)

Kata írta...

Hát azért remélem, hogy ez nem javaslat a részükrôl, csak a költségeket akarták leszorítani, mert ugye az AGS is egy nonprofit szervezet. De valahogy én mégsem tudom elfogadni.